掃呢頁CODE去手機

2016年8月26日 星期五

【洋蔥】王君馨親撰「朝霞給哥哥的信」 __,君馨,王君馨,

朝霞仲好關心哥哥拳佬。無綫劇《城寨英雄》hit到冇人有,同人哋講冇睇過嘅話,可能會畀人笑添!啱啱嗰集,講到「朝霞」王君馨慘死,網民個個睇到喊晒口,陸永囡囡仲一路睇一路喊添!《城》啱啱播完,君馨即時朝霞上身,仲寫咗封「朝霞給哥哥的信」,仲@埋劇中哥哥「拳佬」陳展鵬添!封信寫住:「哥!好開心咁多年後都可以見返(番)你!喺我地(哋)相認呢段日子裡(裏)面好感受到你對我嘅照顧同愛。希望你唔好為左(咗)我報 ...


朝霞仲好關心哥哥拳佬。

無綫劇《城寨英雄》hit到冇人有,同人哋講冇睇過嘅話,可能會畀人笑添!啱啱嗰集,講到「朝霞」王君馨慘死,網民個個睇到喊晒口,陸永囡囡仲一路睇一路喊添!

《城》啱啱播完,君馨即時朝霞上身,仲寫咗封「朝霞給哥哥的信」,仲@埋劇中哥哥「拳佬」陳展鵬添!封信寫住:「哥!好開心咁多年後都可以見返(番)你!喺我地(哋)相認呢段日子裡(裏)面好感受到你對我嘅照顧同愛。希望你唔好為左(咗)我報仇,好似我為啊爸啊媽咁,冇左(咗)自己嘅人生。記住要好好照顧三姨婆,得閒買多啲茶粿俾(畀)佢食!」

花曼都好關心拳佬嘅愛情,佢話:「刁蘭真係一個好好嘅女仔,值得你一生一世保護同愛錫她!我代你原諒左(咗)佢啦,聽阿妹話,快啲同刁蘭結婚,等三姨婆可以飲番杯新抱茶!仲有,你原諒阿風啦,佢屋企人唔喺度,一時間接受唔到先會做左(咗)一個錯嘅決定。你係佢唯一嘅好朋友,你要體諒佢,照顧佢,搵返(番)個好女仔俾(畀)佢,等佢唔使一個人孤零零。我唔喺度,你記住唔好再咁百厭,要繼續開開心心生活落去!」

朝霞真係好有心呀,睇完呢封信,小編都想喊呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!