掃呢頁CODE去手機

2016年9月20日 星期二

【中出即飛】吳若希嫁入豪門FAIL高調分手, 澳門闊少「我一直當佢係雞!」 __,吳若希,

【中出即飛】吳若希嫁入豪門FAIL高調分手, 澳門闊少「我一直當佢係雞!」
今年7月,吳若希被人目擊同澳門闊少AlexHo於泰國拍拖,事後直接po情侶裝親密合照認愛。兩人拍拖期間密密高調放閃,各自在Ig上載旅行相,短短兩個月以來已經去過曼谷、日本、台灣同峇里,畏高的Alex更曾為氹女友開心去澳門塔跳bungeejump!可惜吳若希今日突然宣布回復單身,高調戀情兩個月玩完!咁兒戲,又話無懼世事變改嘅?24歲的吳若希今早突然在Ig宣布同澳門有米男友AlexHo分手,寫住「既然 ...


今年7月,吳若希被人目擊同澳門闊少Alex Ho於泰國拍拖,事後直接po情侶裝親密合照認愛。兩人拍拖期間密密高調放閃,各自在Ig上載旅行相,短短兩個月以來已經去過曼谷、日本、台灣同峇里,畏高的Alex更曾為氹女友開心去澳門塔跳bungee jump!可惜吳若希今日突然宣布回復單身,高調戀情兩個月玩完!咁兒戲,又話無懼世事變改嘅?

24歲的吳若希今早突然在Ig宣布同澳門有米男友Alex Ho分手,寫住「既然認愛的時候那麼高調,那分手也要高調點~各位,我又恢復單身」其實日前中秋節,吳若希已透露自己孤獨過中秋,又上載同男友拍拖旅行時的風景照並留言「bye~若希」,似有所暗示。

【中出即飛】吳若希嫁入豪門FAIL高調分手, 澳門闊少「我一直當佢係雞!」

【中出即飛】吳若希嫁入豪門FAIL高調分手, 澳門闊少「我一直當佢係雞!」

【中出即飛】吳若希嫁入豪門FAIL高調分手, 澳門闊少「我一直當佢係雞!」

【中出即飛】吳若希嫁入豪門FAIL高調分手, 澳門闊少「我一直當佢係雞!」

吳若希驚爆分訊,但仍透過短訊回覆傳媒,透露自己心情ok,但其他詳情則唔會回答。其實1個月前,吳若希同Alex剛去完台灣旅行,當時吳若希好友Kellyjackie都有同行。

【中出即飛】吳若希嫁入豪門FAIL高調分手, 澳門闊少「我一直當佢係雞!」

【中出即飛】吳若希嫁入豪門FAIL高調分手, 澳門闊少「我一直當佢係雞!」

【中出即飛】吳若希嫁入豪門FAIL高調分手, 澳門闊少「我一直當佢係雞!」

【中出即飛】吳若希嫁入豪門FAIL高調分手, 澳門闊少「我一直當佢係雞!」

Alex亦好識做,除咗送花呢啲基本招數,又孭住女友上樓梯,仲有hastag「打風打唔甩」、「無懼世事變改」等肉麻字句冧吳若希添!

【中出即飛】吳若希嫁入豪門FAIL高調分手, 澳門闊少「我一直當佢係雞!」

【中出即飛】吳若希嫁入豪門FAIL高調分手, 澳門闊少「我一直當佢係雞!」

【中出即飛】吳若希嫁入豪門FAIL高調分手, 澳門闊少「我一直當佢係雞!」

【中出即飛】吳若希嫁入豪門FAIL高調分手, 澳門闊少「我一直當佢係雞!」

11日前,Alex上載兩人海邊合照,寫住「簡單~快樂~」,估唔到個幾星期後就分手!學網民話齋,愈高調愈快玩完,下次吳若希再搵到新仔的話,都係低調啲

【中出即飛】吳若希嫁入豪門FAIL高調分手, 澳門闊少「我一直當佢係雞!」

【中出即飛】吳若希嫁入豪門FAIL高調分手, 澳門闊少「我一直當佢係雞!」

【中出即飛】吳若希嫁入豪門FAIL高調分手, 澳門闊少「我一直當佢係雞!」


鍾意就快D Share啦!