掃呢頁CODE去手機

2016年12月6日 星期二

情緒病搞分居 顏仟汶講老公即爆喊 __,顏仟汶,

顏仟汶講到老公,即刻忍唔住喊呀!現年46歲的顏仟汶(Sophie),曾演出多套三級片,她與於2008年結婚的圈外人老公阿Lo一直相親相愛,兩口子在西貢互相扶持齊心經營餐廳,可謂模範夫妻。可惜好景不常,東網最近得悉她早前搬離西貢愛巢,更拍到她已經獨自搬進錦田居住,疑似因復出令兩人感情生變。Sophie接受專訪時坦言雖然仍未與對方正式簽字離婚,但雙方已經踏入分居狀態個多月:「絕對唔關我工作事,有朋友都 ...




其他影片:>>






顏仟汶講到老公,即刻忍唔住喊呀!

現年46歲的顏仟汶(Sophie),曾演出多套三級片,她與於2008年結婚的圈外人老公阿Lo一直相親相愛,兩口子在西貢互相扶持齊心經營餐廳,可謂模範夫妻。可惜好景不常,東網最近得悉她早前搬離西貢愛巢,更拍到她已經獨自搬進錦田居住,疑似因復出令兩人感情生變。Sophie接受專訪時坦言雖然仍未與對方正式簽字離婚,但雙方已經踏入分居狀態個多月:「絕對唔關我工作事,有朋友都覺得我拍番戲、圈子唔同咗而同先生分居,但係我想講我識我先生時,我比依家出名好多倍!」

講老公忍唔住喊

當Sophie回想與老公自拍拖一起度過的16年光陰,便開始哽咽,愈講愈激動的她更淚如雨下,指雖然感恩對方一直以來默默支持她,但兩人感情始終難以向外人道:「我選擇分居係因為我覺得同佢去到樽頸位,我唔想再惡劣落去,所以我提出分居。(有冇第三者?)好肯定冇。(有冇彎轉?)冇人知道聽日會發生咩事,但好想有個空間,令大家清楚自己有幾需要對方。有朋友好明白我,話『對鞋係着喺自己對腳度,啱唔啱着得自己知,最重要係行得舒服』。」

一頭短髮的Sophie看似硬淨前衞女性,但她指自己其實是對人歡笑背人愁,更自爆已服用情緒藥兩年,一日一次,但早前因工作忙而試過斷覆診、斷藥。雖然情況漸見起色,但在錦田獨居時仍然感到寂寞,悲傷情緒不時油然而生。

單拖行超市入貨

而東網亦拍得Sophie在錦田獨居的情況。日前,騎住單車的她便在下午約四時在錦田附近一間茶座歎下午茶,戴上眼鏡的她與平日的形象大為不同,所以不算有太多人認出她。食完番茄湯麵及飲完凍檸茶後,她推住單車到隔籬一間超級市場入貨。

揀完生果後,她在凍櫃面前駐足望完再望,諗了一陣卻未有啱心水的目標,便移師到飲品架,把幾支檸檬茶放入購物車後便找數回家。事後,她指自己搬入錦田是因為該區有不少好友居住,容易約朋友傾訴心事,亦鄰近家人可以有個照應。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!