掃呢頁CODE去手機

2017年9月23日 星期六

對Alex冇期望!吳若希呻:我冇人要㗎喇 __,吳若希,

耍吓花槍啫!歌手吳若希(Jinny)被東網率先爆與澳門闊少男友何兆鴻(Alex)已在9月8日入紙註冊結婚。而在下午5時半左右,東網更獨家捕獲到這對準夫 ...


耍吓花槍啫!


歌手吳若希(Jinny)被東網率先爆與澳門闊少男友何兆鴻(Alex)已在9月8日入紙註冊結婚。而在下午5時半左右,東網更獨家捕獲到這對準夫婦現身銅鑼灣一幢大樓睇醫生,兩人逗留了一小時才離開。

嫁硬Alex

受訪時,兩人全程十指緊扣拖到實,講到Jinny快將成為何太,她就以甜笑回應。問到Alex是否仍未求婚?Alex即說:「我唔會爭人嘢嘅!」但承認已準備好求婚大計。至於Jinny可會對被求婚有期待?她笑謂:「冇呀,我完全對佢冇期待。」已為人母的她又自嘲已冇人會要,所以就算Alex沒有準備鮮花、鑽戒及下跪求婚,她亦嫁硬對方:「因為我依家覺得就算佢有或者冇呢啲都好啦,我已經冇人要㗎喇,如果佢唔要我,我就應該冇人要,所以就算自己唔想嫁都要嫁。」而Alex就再次強調:「我唔會爭人嘅」問到他可會在外地求婚?Jinny即搶着回應,嚴禁Alex透露求婚大計:「講咗我咪唔surprise囉,唔好畀我知,千祈唔好講。」

唔去度蜜月

至於何時影婚紗相?Jinny說:「唔知呀,未定。(外地影?)都會嘅,但唔會帶個女去,佢太細個喇。(註冊完會去度蜜月?)我哋成日都度蜜月,所以唔使。」而剛睇完中醫的她表示是來調理身體,被問到是否想生多胎時?她說:「冇咁快諗呢樣嘢住。」之後兩人就趕着離開,並會合好友Kellyjackie與另一名友人去食晚餐。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!